Kamis, 31 Maret 2011

[NEWS] Siwan & Heechul's Message for Japan

SIWAN:
QUOTE

僕たちも練習をしながら日本のニュースを見ています。

自然災害というものは僕たち人間にとって阻止するのに限界があるということ、僕たちZE:Aが韓国にいて何も助けになれないということが本当にもどかしいばかりです。

僕たちはいつでも皆さんを応援しています。どんな時でも希望をなくさないでくださいね!

While we’re doing our practices, we are also watching over the news of Japan.
When it comes to natural disaster, we as human beings have the limitation to prevent it, and it’s really frustrating to know that we ZE:A in South Korea can’t do anything to help.
We will always cheer for everyone (in Japan). Please do not lose hope at any time!
user posted image



HEECHUL:
QUOTE

日本のファンの皆さん、元気を出してください。

僕たちZE:Aがまた会いに行って、皆さんを楽しませます!それまで元気でいてくださいね。

Dear Japanese fans, please cheer up.
We, ZE:A, are going to meet you again and entertain everyone! Until then, please be cheer up okay!

user posted image


source: ZE:A Official Japanese Blog
translation: fetishoney @EmpireChildren

Tidak ada komentar:

Posting Komentar